اخبار | راهنمای رویت خطای "فرآورده مردود می باشد" در قسمت پروفروم کارتابل TTAC

کد: 17547-2391      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ مرداد   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ مرداد    تعداد بازدید : 593

مسئول بازنگری ثبت تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:

راهنمای رویت خطای "فرآورده مردود می باشد" در قسمت پروفروم کارتابل TTAC

خانم مهندس شهبازی مسئول بازنگری ثبت تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد:  شرکتها چنانچه در سامانه جامع تجارت ایران اقدام به ثبت سفارش نموده اند و در قسمت پروفرم کارتابل TTAC خود، خطای "فرآورده مردود می باشد" به آنهااعلام شده است، لازم است مطابق بندهای ذیل عمل نمایند:

 

  1. ابتدا در قسمت فرآورده ها در کارتابل TTAC ،  کد IRC فرآورده مورد نظر را بررسی نمایید تا اطمینان حاصل شود که تاریخ اعتبار فرآورده معتبر بوده و فعال    می باشد.
    1. در صورت عدم بروزرسانی کدهای IRC، خواهشمند است علاوه بر تاریخ های موجود در لیست IRC از کارتابل تجهیزات پزشکی، از صحت GTINهای وارد شده و غیرتکراری بودن آنها ، نیز اطمینان حاصل شود.
    2. در صورت عدم همخوانی تاریخ اعتبار کالا در سامانه تجهیزات و سامانه TTAC، نسبت به درج  تیکت در وب سایت اداره کل در بخش تیکت IMED، بخش امور سامانه ها و  IT تجهیزات پزشکی اقدام نمائید.
  2. در صورت فعال و معتبر بودن فرآورده در قسمت پروفرم از کارتابل TTAC ، ابتدا بررسی کنید که تاریخ اعتبار فرآورده خالی نباشد. در صورتیکه تاریخ اعتبار فراورده خالی و فاقد تاریخ بود، مطابق روال ذیل عمل نمایید:
    1. در صورت مشمول بودن سیاست گذاری کالا(مشمول لیست سطح بندی و تولید داخل T1)، به ادارات کارشناسی مربوطه مراجعه فرمایید تا ابتدا توسط دسترسی سیاست گذاران هر اداره کارشناسی، سیاست آن اعمال شده و سپس  بررسی مجدد اداره کل به سامانه TTAC و سامانه جامع تجارت ارسال شود.
    2. در صورتیکه کالا مشمول سیاست گذاری نمی باشد، برای شرکت پشتیبان سازمان در قسمت پشتیبانی TTAC، بخش عمومی تیکت گذاشته و شماره درخواست و کد فراورده (IRC) خود را نیز به همراه فایل بروز خطا برای آنجا ارسال نمایید.     

نظر شما :
captcha
  • پايگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • اطلاع رسانی imed.ir
  • کانال سازمان غذا و دارو
  • کانال وزارت بهداشت
  • سامانه جامع تجارت ایران